Veel gestelde vragen


Onderstaand geven we graag antwoord op de meest gestelde vragen. Mis je nog informatie of staat het antwoord op je vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op via telefoonnummer 040- 209 22 63.



Dineren/lunch


Het is niet mogelijk om in ons hotel te lunchen en/of dineren. Maar op loopafstand van ons hotel zijn gezellige restaurants gevestigd waar u heerlijk kunt eten en drinken.

Huisdieren


Huisdieren zijn toegestaan in het hotel en op de kamer. Wij vragen een vergoeding per huisdier, per nacht.

Inchecken


Inchecken is dagelijks mogelijk van 15.00 uur - 19.00 uur. Inchecken op een ander tijdstip is mogelijk in overleg.

Koelkast


Elke kamer heeft een klein koelkastje dat u kunt gebruiken tijdens uw verblijf.

Kinderbedje


Een kinderbedje is niet standaard op de kamers aanwezig. Het is wel mogelijk om een kinderbedje op de kamer te laten plaatsen. Geef dit aan bij uw reservering.

Lift


Ons hotel beschikt over een lift.

Lunch


Wij serveren geen lunch in het hotel. Op loopafstand zijn diverse restaurantjes waar u kunt lunchen. Wilt u graag een lunchpakketje voor onderweg? Dat verzorgen wij graag voor u. Reservering is mogelijk via onze receptie.

Ontbijt


Wij serveren elke dag een heerlijk ontbijtbuffet met vers afgebakken broodjes. Informeer naar de mogelijkheden.

Opladen elektrische voertuigen


In de nabije omgeving van ons hotel zijn laadpunten aanwezig voor het opladen van elektrische voertuigen.

Parkeren


In de directe omgeving van het hotel zijn voldoende (betaalde) parkeerplaatsen aanwezig.

Fiets-/Motorstalling


Wij hebben een overdekte stalling voor fiets en/of motor in het hotel.

Föhn & Waterkoker


Standaard is er geen föhn en geen waterkoker aanwezig op de kamers. Via de receptie is een föhn en waterkoker in bruikleen verkrijgbaar.

Wifi


Voor onze hotelgasten is gratis WiFi beschikbaar in het hele hotel, ook in de hotelkamers.

Snack & Frisdrank


Bij de receptie staat een automaat met diverse frisdrank en snacks (tegen betaling). In de Lounge is ook Oudhollands snoep verkrijgbaar.

Airco


Onze hotelkamers hebben allemaal een airco (climate controle) die verwarmen en koelen.

Camera Surveillance


In de openbare ruimten van het hotel hangen camera’s voor voor uw en onze veiligheid.

Annuleren


Gratis annuleren is mogelijk tot 5 dagen voor aankomst. Wij geven geen restitutie bij annulering binnen 5 dagen voor aankomst

Matras reiniging


De matrassen van onze hotelbedden worden periodiek chemievrij gereinigd door MatrasCleaner. Daarnaast behandelen we de matrassen elke wissel met een allergie-reducerende en antibacteriële spray. U slaapt gegarandeerd op een schoon matras.